Tuesday, December 14, 2010

Aku Pandai Masak Ke??

Penggunaan perkataan saya ditukar kepada aku. Hmm rasa lebih friendly sikit. Haahaha

Dinner tadi aku masak ikan siakap 3 rasa. Sebenarnya saja nak try, resepi pon cari kat google. Huhu OK fine boleh la tahan sebab adik and cousin kecik cakap sedap. Suami pulak bagi komen dah sedap tapi dia mahu saya buat sampai betul betul lagi sedap lain story nya sedap mcm kat kedai la. But foe me OK la tu cos first try maa da kena puji sedap. Itu pun sampai tak cukup seekor ikan tadi. Muahahahaha *evil laugh*

Esok diaorg mintak menu sama tapi aku tukat ikan kerapu pulak. Hope turnout lagi sedap dari hari ni punya.

Hari ni dah selasa. Rabu aku dah start kerja balik. Damn cuti 11 hari rasa macam sekejap je berlalu :( Time cuti ni pun aku dah dapat berita tak best. Branch head aku berhenti kerja starting 24 haribulan ni. Damn. Dia dah la branch head terbaik aku rasa. Hmm apa apa je la. Penganti dia masih tak ada lagi. Hope dapat yang OK la kalau KO mati la.

Hmmm nak tidur la. Yaaayaayoooooo

No comments:

Post a Comment