Wednesday, May 11, 2011

Kelisa ikan kelisa

Alhamdulillah syukur pada ALLAH. Aku happy gila kot hari ni :D Nak tah sebab apa? Kikiki hohoho muahahaha siang tapi aku gi bank sign agreement beli kereta. Ya aku telah membeli sebuah kereta kelisa. Okok memang kereta 2nd hand je pon so what? Janji aku beli ok kau ada? Hahaha takde la gurau kasar je :)


Apa apa pun alhamdulillah sangat sangat cos ni harga ke 2 aku beli guna duit sendiri. Sebab harta pertama adalah BB aku tu. So sekarang ni aku aim nak beli rumah pula insyallah ada rezeki nanti. 


Kenapa tak beli kereta baru? Pandapatan boleh je dapat kereta baru kan? So itu persoalan sekarang yang sesetengah orang pikir. Hmmm kalau ikut senang je jawapan aku. Kalau ikut taste aku ni aku suka kereta 4wd sebab tinggi dan besar. Example macam Honda CRV kat bawah ni.



Wow amazing and cun gile tapi tapi tapi tak mampu lagi :( Insyallah one day! AMIN! So sekarang baik pakai 2nd hand je sbb kelisa minyak jimat gak and body tahan. Aku pernah excident dulu time aku bawak kelisa and alhamdulillah aku selamat even langgar divider jalan and pusing 360 darjah so aku trust la kat kelisa ni. 

Kalau takde aral melintang aku akan dapat kereta ni seminggu dua lagi sebab salesman tu kasi touch up kereta aku sket. Huhuhu

TERIMA KASIH ALLAH ATAS REZEKI YANG DIKURNIAKAN.

No comments:

Post a Comment