Sunday, November 14, 2010

Exam PTD dan Azam Tahun Baru 2011

Dapat exam PTD lagi. Hari tu bulan 6 dah pergi. Hmm pelik gak kena panggil lagi tapi kali ini saya tak dapat nak pergi. Ohhh sedih L Sebabnya exam tu dijalankan pada hari sabtu dan serentak dengan exam KPLI. Hari sabtu saya kena kerja but boleh ambil cuti tapi masalahnya dua orang lagi staff kat office tu dapat exam KPLI. Duhhhh tak kan aku nak pentingkan diri kot. So terpaksa lepaskan peluang ni. Insyallah ada rezeki dapatlah panggilan itu lagi.

AZAM TAHUN BARU 2011

- buy a camera
- saving money for holiday
- get a new job
- cari extra money
- change new glasses
- make extra money
- terminate 1 credit card
- drink more water
- start exercise
- eat healthy
- buy more shoes :D

Oh azam saya banyak lagi tapi saya tulis yang mana penting dulu :D

No comments:

Post a Comment