Friday, November 5, 2010

Tetiba

Tengah duduk duduk ni dalam kepanasan tetiba dengar lagu 30 Seconds to Mars. OK fine saya memang ada crush pada lead singer dia -_-

OK tukar topik. 2nd November haritu birthday suami saya. Malam tak celebrate pun cos tidur awal but actually saya lupa =.= but that morning i make something sweet. Ambil shave cream dia and tulis "HAPPY BIRTHDAY LOVE". Dia bangun pagi masuk toilet then keluar toilet with smile. OK saya rasa happy (kenapa saya pula yang happy? OK whatever)

Belikan dia New York Cheese Cake. Thats it! Hmm sorry sangat kat suami cos tak dapat buat yang best best due to my working hours yang gila panjang. Tahun depan special punya I PROMISE :)

Pagi tadi dapat panggilan from my mum. My little brother nak bercakap dengan saya. Poor him, dia demam dah 2hari :( dia miss his big sister. Auwwww sedih ok. Dia bila sakit akan sangat teruk, kalau makan mesti muntah. Lepas cakap dengan saya, cakap pula dengan suami aka Abang Long. Heard his laughing on the phone :) dia sangat rapat dengan suami saya. Playing game sama sama pastu dua dua kena marah dengan saya. 2orang lelaki kesayangan dalam hidup saya :)

Sleepy ah!


No comments:

Post a Comment