Friday, February 25, 2011

Panasssssssss

Sekarang ni aku punya panas baran makin teruk ah! Aku pun tak faham gak kadang kadang tu kenapa. Hmm senang je orang nak buat aku jadi menyampah or sakit hati or benci gila la.
Kenapa kenapa kenapa!! Dah aku cuba untuk menahan perasaan marah aku tu tetapi.........senang cerita ALLAH je lah yang tahu. Eeee kalau lah hati ni boleh bercakap nak gak aku tanya kenapa aku jadi macam ni. Kenapa hati sebab hati aku ni pelik skit kot. Pelik macam macam lalang kena tiup angin. Haa kenapa lalang? Entah lah. OK sekarang aku dah confius kenapa banyak sangat kenapa dalan ayat aku ni.

Orang tengah kacau fikiran memang macam ni kot. Or hanya aku yang macam ni? Ah tanya lagi. Maaf kepada mereka mereka yang merasa aku semakin baran dan merasakan aku semakin sukar difahami even before ni korang pun bukan faham aku sangat pun kan. Dah dah jangan berlakon aku tak suka OK.


PS benci gila pada orang orang yang mengaku faham aku padahal jauh sekali kau nak faham aku.hanya aku je kot yang tahu siapa yang faham aku.jauh sekali kau kau dan kau.weh bbf aku kau memang faham aku tau.hahaha (ps pun nak tulis panjang panjang :D)

No comments:

Post a Comment