Sunday, February 27, 2011

Raihan han han han....

Petang tadi otw balik kerja tetiba terdengar lagu ni berkumandang kat radio. Encik suami dan aku beri perhatian penuh pada lagu ni. Sejuk heart aku weh. Lagu ni mengingatkan aku kepada adik bongsu aku yang aku sayang sepenuh hati. Sayang sangat ni kat dia. Umur dia pun baru 10 tahun. Haap je laki tapi manja dan cengeng! Anak mak dan adik kakak kakak la katakan. Ok nak tau lagu apa?


video

Kenapa aku cakap lagu ni mengingatkan aku pada adik bongsu aku tu? Sebab nama adik bongsu aku tu Muhammad Ashabul Kahfi :) Sangat bersejarah. Hope dah besar nanti dia jadi orang orang yang baik baik. Amin


No comments:

Post a Comment