Tuesday, April 19, 2011

Kegunaan Facebook

Aku memang super aktif dalam bab bab facebook ni. The only reason is games. Yup aku memang online FB for games. I do sometime chatting with friends and family and ada jugak la stalk stalk people but not all the time. Kira boleh dikira dengan jari jemari arr. Mostly aku memang main games je. Games pun aku memilih not all games fun to play *untuk diri aku la* 


Yang paling aku aktif sekali FARMVILLE, TREASURE ISLE, BARN BUDDY GAME SUNSHINE RANCH, CUPCAKE CORNER, MONSTER WORLD, CAFE WORLD AND CITYVILLE. Ada lagi yang lain but kadang kadang je yang aku mention tu kira yang paling aku suka arr. I can laying in bed with palying all the games for hours or whole day! Sampai aku log in FB en suami just only to send gift for games untuk aku. Hohoho and FB aku yang jual aksesori tu pun aku buat main games peyudahnya. Aiyooo addicted kot sejak zaman belajar aku main sampai now. Level ketereraan tu tak yah cakap lah memang da hebat :P


Ni pun sambil taip sambil sambil main games. Urghhhh cuti cuti dihabiskan dengan main games. Okok jum sambung main balik :D

1 comment: