Monday, April 18, 2011

The most difficult person to be contacted...

The person is me!! Harap je hand phone BB aku ni tapi memang susah untuk orang contact aku. Colleagues + friends + family semua lah. Selalu jugak la ada miss call and messages yang tak berbalas berjam jam lamanya. Semua ni sebab aku selalu simpan aku -_-" 

Ala bukan apa sejak kahwin aku jarang pakai phone. Kecuali untuk call out je. Call in jarang la masuk kecuali from my mum and colleagues. Hp tu tak payah cas hari hari cukup la seminggu sekali je. BIS pun aku jarang guna sebab aku lebih banyak online pakai lappy kesayangan ni ha. 

Mak aku ada jugak la bising cos asyik miss call je tak pernah nak dapat cakap dengan aku. Ala tah la kalau kat tempat kerja aku letak je dalam laci sometime siap tertinggal kat pantry lagi. Tinggal hp kat office tak yah cakap la selalu jugak T_T en suami tak cakap apa apa pun cos dia da faham :P

So to my friends yang call aku and read this post I wanna say SORRY do really mean it! Lainkali just leave SMS je k nanti aku respon balik kat SMS korang balik.

No comments:

Post a Comment