Friday, March 4, 2011

Seribu satu malam la baiiii

OK esok bersamaan sabtu 05.03.11 adalah annual dinner company aku dengan tema seribu satu malam. Apa bai SERIBU SATU MALAM?!!! Gila apa..aku rasa tema seribu satu malam ni memang susah lah. Peh ramai semacam nak pakai penutup muka ala macam perempuan arab tu la.

Aku ni suka je tengok fesyen fesyen tapi aku tak reti nak berfesyen lagi pun aku ni berbadan besar =.= So ingat senang nak berfesyen ke korang woi. Nak kurus tapi suka makan haaaa macam mana tu? Encik suami yang kurus tu pun naik lebih 20 kg since kahwin dengan aku. Bukan salah aku sebab masakan aku sedap sangat :P

Anyway aku ada minta tolong pendapat seorang yang aku sangat adore dah lama dah. Sampai siap dia buat blog post untuk aku. Auwww I malu lah.....hahahha

Ni tekan kat sini haa kalau nak tengok or baca blog post tu k ARABIC kenapa letak arabic? suka hati la :D ok nanti nak post gambar ya. tak tahu lagi turn up apa aku esok -____- bercadang nak jadi cleopetra lah sangat :P hahahaha

No comments:

Post a Comment